onsdag, april 28, 2010

Tidig morgon

Dagen började tidigt idag. Jag gick upp med Martin och skjutsade honom till jobbet för att kunna ha tillgång till bilden resten av dagen. Så nu har jag varit upp i över 3 timmar redan och börjar bli både hungrig och trött :)

Men jag har i alla fall lyckats få lite gjort. Igår började datorn krångla vilket slutade med att vi fick återställa hela hårdisken. Problemet var bara att vi inte hunnit fixa en recovery disc för windows 7. Vi fick därför återställa till Windows Vista och efter det uppgradera till Windows 7. Så det här tog sitt lilla tag och nu har vi äntligen en dator som funkar igen.

Idag blir det lite pyssel här hemma och eventuellt barnvakt i eftermiddag. Men just nu tror jag att jag ska försöka hitta nåt mer att äta och lägga mig och slappa en timme eller så...

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: