måndag, december 06, 2010

Ny vecka

Då var det ny vecka igen. Tiden bara rasar på. Dagen började med att jag försov mig. Klockan var ställd på 7.30. Vaknade till av mig själv och funderade på om jag skulle gå upp lite tidigare eftersom jag ändå var vaken. Tog en titt på klockan och insåg att klockan redan var 8.45. Tittade i mobilen för att kolla vad som blivit fel men den var minsann inställd på att ringa 7.30. Jag har väl helt enkelt inte förstått hur man gör för att få den att ringa. Åt i alla fall frukost lite snabbt för att försöka hinna få något gjort på uppsatsen innan jobbet. Det är mycket i veckan annars.

Senare idag ska jag jobba och sen brukar jag inte hinna mycket mer än hem och byta om och äta innan det bär av till kören. Är inte så många övningar kvar innan julmusikalen nu.
Imorgon är det jobb igen. På onsdag ska jag på julbord med jobbet. Blev lite förvånad när de ringde från administrationen på skolan förra veckan och frågade om jag ville följa med på personalens julbord. Det hade jag, som timvikarie, inte alls förväntat mig. På torsdag blir det till att gå upp tidigt. Det är studieresa till Stockholm som gäller med avgång 7.00 från Jönköping. Kommer hem nån gång på kvällen. Förhoppningsvis hinner jag med sista tåget hem. Sen blir det nog en helg med mycket plugg för att komma ifatt så mycket som möjligt. Fast jag tar lite ledigt på lördag kväll. Då är det Åtta Glas som gäller för mig och maken!

1 kommentarer:

mia sa...

Fullt upp! :) Är det i kyrkan ni ska ha julkonsert?? skulle vara kul att komma o se dig.

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: