onsdag, april 29, 2009

Bröllop

I helgen var det då bröllop för min barndomsvän Lovisa. Det var otroligt fint även om det kändes lite osannolikt i perioder. Känslan när hon och David kom gående längs mittgången var så mäktig. Det rusade av lycka inom mig bara utav vetskapen om vad hon måste känt. För 10 år sedan gick vi i högstadiet och även om jag bestämt vill hävda att jag aldrig varit en killsuktande fjortis kan det nog ha förekommit en del samtal som bara kretsade kring pojkar. I alla fall om våra samtal hade något gemensamt med min dagbok från samma tidsperiod :) Och nu har hon hittat honom!


Grattis David och Lovisa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du... passa dej så det inte blir du som åker dit nästa gång :)
Stor kram från Pappa

Philippa sa...

Tycker det är så otroligt kul att hon har gift sig =)
Har sett bilder från bröllopet och det verkade vara ett fantastiskt fint bröllop. Och så fin Lovisa var =)

Hoppas att allt är bra med dig så här i "sommarvärmen"! Ha en jättetrevlig Valborg förresten!

Kram från sysslingen!

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: