måndag, februari 23, 2009

Helg i storstaden

Nu var det väldigt länge det skrevs något här. Det har bara helt enkelt inte hänt så mycket att reflektera över.

Förra helgen var i alla fall jag och Martin uppe i Stockholm. Vi började lördagen med en snabb fika på stna med lillasyster innan vi tog pendeln tillbaka till mysiga hotellet för att göra oss i ordning inför kvällen. Riktigt uppklätt blev det eftersom vi skulle ner till Hamburger Börs och äta och titta på Laberos show Invited. Det var lite kallt i kort klänning men det fick det vara värt.

Showen var helt vansinnigt bra. Vi satt kanske 5 meter från scenen och jag satt och tokgranskade ibland för jag tänkte att man borde ju faktiskt se nånting när de flyger (!). Jag råkade dessutom sitta precis vid den gången han använde varje gång han skulle ut i publiken. Hehe... Min armbåge nuddade vid Joe Labero ;) Under första delen av showen skrattade jag för att jag var så imponerad men med tiden så övergick jag till att bli frustrerad och till slut irriterad över att jag inte fattade någonting. Länge sen jag kände mig så påmind om min originalhårfärg. Men jag var nog inte den enda :D

Dagen efter började vi med sån där underbar hotellfrukost och jag åt alldeles för mycket för när det nu finns en stor frukost så måste man ju åtminstone ta minst lite av varje sak :P Sen åkte vi hem till syster och tittade över hennes skola där det fanns typ 1000 rum med pianon i som man kan spela på typ när som helst... Men jag är inte bitter!!

Sen lagade vi tokgod mat. Pasta med lax. Så himla enkelt och så sjukt gott! Följde med syster till f.d. Passion Church, numera Hillsong på eftermiddagen. Det var ett mysigt och bra möte. Men det är väl, som Martin påpekade, rätt ovanligt att det första man ser när man kommer in i en kyrka är en bardisk :P

3 kommentarer:

Knubbe sa...

Hotellfrukost ftw! :D

Anonym sa...

Har jag inte lärt dig ta med en påse till hotellfrukosten??? :|

/Pappa

Anonym sa...

Tur att jag bara är på säsong 2 då! :P haha jag tycker om brooke bättre än peyton faktiskt =) väntar på att lucas och brooke ska bli tillsammans igen :D

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: