tisdag, augusti 18, 2009

Första föreläsningen

Första föreläsningen avklarad. Började ju sådär med att vi insåg att vi fått en icke uppdaterad kursplan. Detta fick konsekvensen att alla insåg att de införskaffat fel böcker och nu skulle få tag på 3 nya böcker... Suck! Jag lyckades i alla fall få tag på det enda exemplar som fanns på högskolebiblioteket så jag har böckerna i 2 veckor nu. Hur jag ska göra på hemtentan sen har jag dock ingen aning om. Det får bli ett senare problem.

När jag lyckades koppla bort litteratur-problemet så var faktiskt föreläsningen väldigt bra. Basic med en tydlig och väl förberedd lärare (måste vara första gången sen jag började läsa samhällskunskap). Men sen är ju läraren jurist och inte samhällsvetare heller.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: