tisdag, augusti 18, 2009

Uppdatering

Nu var det verkligen ett långt glapp sen jag skrev något sist. Jag får väl kalla det ett sommarlov. Ungefär när det senaste inlägget skrevs så insåg jag att min kamera försvunnit varpå jag blev lite putt och inte hade lust att blogge helt enkelt. Men jag hoppas fortfarande på att kameran kommer dyka upp. Om den finns i lägenheten så borde jag väl om inte annat hitta den när jag flyttar nästa gång. Vilket, apropå det, förhoppningsvis blir till hösten. Vi har nu hittat en 3:a som låter fin, lagom stor och lagom billig. Vi måste nu bara försöka få till en visning.

Senaste nytt är annars att skolan börjat igen. Hade kursstart igår och idag kör vi första föreläsningen i Lag & Rätt. Det känns lovande och skulle mycket väl kunna vara intressant. Jag har ju faktiskt gamla tonårsdrömmar kring att läsa juridik så nu får jag ju i alla fall ett smakprov.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du läsa "Lag och Rätt"? Det låter lite likt min höstutbildning. Jag fick min bok precis och den heter "Förvaltningsrättens grunder".

Mamma

Madeleine sa...

Själv får jag minsann köpa mina böcker =S 1000 kr/månad tycker de visst att vi ska lägga... Skulle itne tro det! =)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: