måndag, december 28, 2009

Jul i Gislaved

Nu har ännu en jul flugit förbi. I tisdags kväll åkte jag och Martin ner till Gislaved för att få fira högtiden med min familj. Julafton blev en mysig dag med många traditioner och väldigt mycket mat. Vid julklappsutdelningen visade det sig att jag och Martin bland annat fick en ny digitalkamera (efter att jag så oförsiktigt slarvade bort min i somras) så nu kommer lite bilder tagna under julen =)

Så här vacker var jag på självaste julafton...
Och här sitter min fina fästman...


Men vi är mycket finare tillsammans!

I år var det nog första gången på väldigt länge som jag firade en vit jul (vit som i snö). Fast vi var något besvikna när vi lämnade ett forserum med minusgrader, djup snö och rimfrost för att komma till ett Gislaved med vattenblandad snö på marken och slask på vägarna. Men det var bara att gilla läget och tacka för det man får. I söndags var det gudstjänst i frikorkoförsamlingen i Gislaved vilken vi pallrade oss iväg till.

Sång och musik stod bror och syster till stor del för...
Det är helt vansinnigt hur mycket syster utvecklats sångmässigt sen hon flyttade från Gislaved. Väldigt stolt var man ju då! =) Om ni vill veta lite hur de låter (rekommenderas) så kika in på deras MySpace-sida:

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: