onsdag, december 16, 2009

Snart är det jul igen...

Fruktansvärt dålig uppdatering på sistone. Är mitt uppe i tentor åt höger och vänster. Men på fredag är det klart och då tar jag jullov som kortast till 27 december!

I helgen var jag och finaste nere i Gislaved och hälsade på föräldrarna samtidigt som vi fick träffa syster och fixa lite praktiska saker inför the happening i februari.
  • Smoking bokad

  • Tårta bokad

  • Gästlista uppdaterad

  • Genomgång med pastor klar

Tänkte lägga upp bild på mina senaste stickkreationer (om man skulle flytta fram sista k:et tre bokstäver så skulle det bli ett helt annat ord). Har ju stickat en del nu i höst/vinter, bland annat en himla massa mössor. Gjorde för ett tag sen denna rosa mössa med matchande halsduk.


Har efter detta gjort en blå mössa också men har inga bilder på den än. Funderar på vad mitt nästa stickprojekt ska bli. Jag har ju börjat lära mig det här nu.

Här kommer en mysig liten jul-musikvideo för er som vill ha lite julkänsla/romantik...

1 kommentarer:

Carro sa...

Jag ÄLSKAR den musikvideon!! :D

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: