måndag, november 30, 2009

En inte helt förutsägbar helg

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss. I lördags vaknade jag och var tokförkyld. Låg mer eller mindre däckad hela dagen. Själv har jag en teori om att jag haft förkylningen i kroppen hela veckan då jag var it ovanligt trött och snuvig men kroppen har känt av att det inte funnits tid att vara sjuk och väntat in lite tills den kände att jag slappnade av igen. DÅ smällde det till! Igår var det i alla fall bättre, eventuellt tack vare en kur med enchinaguard. Då blev det pyssel med sängen, lite städning/uppackning, sunes jul, julmarknad och loppis på frälsningsarmen där lite julpynt införhandlades och kvällen avslutades med att skriva ihop en gemensam budget ochbetala räkningar. Själv tyckte jag sista aktiviteten var roligast men jag tror inte att jag får medhåll från min andra hälft =)

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: