onsdag, november 18, 2009

Då har man skyddat sig mot alla svin

Igår var det dags för vaccination. Eftersom jag var ledig på eftermiddagen kunde jag gå i Forserum = Ingen kö. Det gick snabbt och smidigt. Efter några timmar började man faktiskt känna den där värken i armen men det gjorde bara ont om man lyfte saker med axelmuskeln. Nån timme innan vi skulle gå och lägga oss började jag känna mig lite dålig och sen låg jag i feber hela natten och hade jättesvårt att sova. Vid 8-tiden imorse började det gå tillbaka även om jag fortfarande hade ont i huvudet. Efter ett tag så insåg jag att jag faktiskt hade ipren hemma. Trodde att det låg i förra lägenheten. Så sen försvann både huvudvärk och merparten av värken i armen. Men eftersom jag inte sovit så mycket inatt så är jag jättetrött och seg. Tanken på att springa bort och flyttstäda lägenheten är inte så lockande. Framförallt inte när vädret matchar mitt humör. Det regnar och blåser och är allmänt "sitta-hemma-och-mysa-under-täcke-väder". Men jag ska nog försöka gå bort nu i alla fall. Klockan 10 imorgon bitti ska den visas upp för kommande hyresgäst.

Fick svar från telia angående hur jag ska gå tillväga med flytt av mitt telefonabonnemang. Jag har ju inte kunnat flytta över det till den här lägenheten eftersom han som bodde här innan int ehar avslutat sitt. Hans abonnemang kommer inte avslutas så länge räkningarna betalas vilket han då tydligen gör av någon konstig anledning. Men jag kunde i alla fall skicka in en kopia av mitt hyreskontrakt för att bevisa att jag bo här. Då kunde de koppla över mitt abonnemang. Dock kan det dröja till december eftersom det på kontraktet står att vi flyttar in då. Vi får väl se hur det blir.


2 kommentarer:

Mamma sa...

Vad skönt att det ordnar sig med telefonerna. Och vad skönt att du piggnat till efter vaccinationen. Men egentligen är du värd att få koppla av idag. Synd att visningen var redan imorgon.

KRAMAR!

Mia sa...

Surt att du blev dålig..inte den bästa timingen heller.. :) Hoppas du mår bättre snart! Stora kramar!

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: