fredag, november 06, 2009

Packdag

Idag har det inte blivit mycket bloggat. Igår kväll så bestämde jag mig för att ta kort på min soffa och lägga ut på blocket. Inte så mycket för att jag vill vill ha pengarna utan mer för att jag ska ha någonstans att göra av den. Vi vill ju faktiskt inte ha kvar den. Imorse bestämde jag mig dessutom för att jag skulle lägga ut sängen med. Det skadar ju inte att försöka att bli av med den. Sagt och gjort- Nu ligger det två blocketannonser ute!

Bara några minuter efter att den sista gått igenom så ringde det faktiskt en kvinna som bodde i Malmbäck som var lite intresserad av sängen. Dock så var hon inte säker på om hon skulle kunna få tag i någon som kunde hjälpa henne hämta den. Hon var tydligen inte alltför peppad på att köra släp. Vi får väl se om hon hör av sig igen. I vilket fall så insåg jag att om jag nu ska kunna montera isär sängen med relativt kort varsel så måste jag ju få bort min stora bokhylla som står i vägen. Därför har jag nu börjat packa ner den i lådor. Ska ner till affären och försöka få tag på några lådor till tänkte jag. Jag har ju mest flyttkartonger men banankartonger är så mycket bättre!


Sen har jag packat för helgen med. Jag och Martin ska ju på alpha-helg om en halvtimme ungefär. Visserligen är vi bara borta över natten men något ska man ju ändå ha med sig.






1 kommentarer:

Philippa sa...

Visste inte riktigt var jag ska svara på din kommentar nånstans så jag gör det här =)

Jag ändrade faktiskt på rubriken efter att du kommenterade. Jag hade skrivit egna tankar på listan jag fick men de kom visst inte med i inlägget. Det är så sant det som du sa. satt och täntke på att de där sakerna tänkte man /kände man innan man ens gick in i förhållandet när ens förälskelse fortfarande bara kändes till av en själv. Skönt att veta att det är fler än jag som tyckte att "kär" var att ta i eller hur man ska uttrycka sig =)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: