onsdag, november 25, 2009

Tentavecka

Två dagar kvar till tentan. Det betyder mer eller mindre plugg dygnet runt till på fredag. Jag tror egentligen att jag förstått de flesta modellerna och teorierna. Problemet är väl att komma ihåg vilken teori som är vilken!

Jag började faktiskt plugga redan igår kväll och fick rätt mycket gjort tack vare en underbar fästman som helt ensam tog på sig att fixa det sista av slutstädet i förra lägenheten. Han hann allt utom att dammmsuga och svabba så det ska jag göra idag när huvudet börjar kännas tungt. Nu måste jag bara komma på ett bra sätt för att betala tillbaka. Får skämma bort honom ordentligt i helgen =)

Nu ska jag tillbaka till mina Phillips-kurvor ett tag innan det är dags att laga lite lunch. Fördelen med att plugga hemma: Man slipper alla tråkiga lunchlådor!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vad duktiga ni är. Och jag tror verkligen du är lyckligt lottad med din blivande man. Hälsa honom med en KRAM från svärmor. Och LYCKA TILL med tentan.

Philippa sa...

Lycka till tjejen! =)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: