torsdag, november 12, 2009

Flyttbekymmer

Idag är det bråttombråttom. Träffade hyresvärden igår och skrev på kontrakt så på lördag ska det flyttas. Imorgon eftermiddag kommer det en som ska köpa min säng. För att kunna montera ner sängen måste man först montera ner bokhylla och skrivbord. Det innebär en hel del packning. Än så länge har jag plockat ur bokhyllan men jag har bara 3 kartonger kvar. Hur ska jag få tag på fler?

Mitt nästa problem är hur jag ska kunna montera ner möblerna när hela rummet är fyllt med kartonger. Det här blir spännande dagar!

2 kommentarer:

Mia sa...

flyttbekymmer??! :) Stapla upp lådorna längs med väggen bakom matbordet. Där får du plats med en hel del. Åk till ikea o köp kartonger. Det är värt sina pengar, kostar inte särskilt mkt heller. Så kan du bara vika isär dom och lägga ner i förråd när ni är klara. Vi har haft nytta av våra kartonger flera gånger.

Anonym sa...

Kommer imorn med kartonger och annat + släpkärra :)
/Pappa

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: