torsdag, november 19, 2009

Disken står ju kvar...

Det blev hyfsat städat igår. Det står fortfarande en hög med kartonger i köket men jag har dammat och dammsugit så att det ska gå att visa upp lägenheten. Jag kom dock just på att jag glömde plocka bort disken som står på tork. Jaja... Vi hade ju november på oss att flytta ut.

Resten av morgonen har jag ägnat åt att justera vårt grupparbete och skapa en powerpoint till redovisningen på måndag. Hyfsat opepp! Vi har väl egentligen inte ens svarat på själva frågeställningen men vi får hoppas att han inte är alltför hård vid bedömningen av det. Resultatet kommer att tillgodoräknas tentaresultatet så det är ju rätt viktigt. Jag hoppas i alla fall att tentan är mer värd än arbetet =)

Nu är det lite uppackning och tentaplugg som gäller...

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: