torsdag, november 05, 2009

Återknyta kontakter

Jag har de senaste månaderna blivit riktigt duktig på att kolla min facebook då och då. Något som jag däremot alltid glömmer är att kolla vänförfrågningar. Det brukar samlas ungefär 15 stycken mellan varje gång jag går in och godkänner. Idag var en sådan dag och gissa om jag blev förvånad när jag hade fått en förfrågan från Nicole Potter.

Nicole var alltså den äldsta av de två tjejer som jag var aupair åt i USA. Då var hon 9 och nu gick hon alltså i åttan. Det betyder att hon är lika gammal som alla de trotsiga tonåringar som jag nyss var "låtsaslärare" åt. Roligt var det i alla fall att hon hade hittat mig där. Det betyder ju att hon fortfarande kommer ihåg mig trots att vi inte hörts alls på ett år. Pratade lite med henne och även en snabbis med lillasyster som var avundsjuk på vår snö.

1 kommentarer:

Mamma sa...

Men WOW! Vad kul! Men Madde; FY PÅ DEJ! Du kan väl inte låta folk vänta så länge på att bli accepterade när dom vill ha kontakt med dej? ;)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: