fredag, november 05, 2010

På väg till Göteborg

Sitter på tåget till Göteborg. Gick upp tidigt i morse för att äta frukost med Martin. Jättemysigt... Men! Om man åter frukost vid 6 så börjar hungern komma smygande runt 10 ÄVEN om man råkar sitta på ett tåg. Inga problem tänker jag. Tåget står ju still 10 minuter i Jönköping. Då hinner jag ju springa in på pressbyrån och köpa nåt ätbart.

FEL! Tåget blev försenat och stannade bara för att släppa på i Jönköping. Ingen fara tänkte jag. Jag tog ju med mig de sista 4 rutorna av en chokladkaka

FEL! Jag tänkte ta med den sista chokladen. Jag la ner den i pappret men aldrig i väskan.

Nu hoppas jag på att det finns en restaurangvagn efter bytet i Falköping. Under tiden stickar jag vidare på mina knästrumpor.
Published with Blogger-droid v1.6.4

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: