fredag, februari 25, 2011

Ännu mer scrapping...

Jag tänkte lägga ut resterande scrappingprojekt. När jag kollar tillbaka på bilderna inser jag att jag faktiskt gjort fler kort än jag kommer ihåg. Den här bunten består främst av grattis-kort.
Först ut att fylla år var min kära svägerska...


Därefter fyllde min storebror 27 år och grattades med middag hemma hos mig och Martin.


Därefter var det mamsens tur. Hon var ju utomlands och njöt under själva födelsedagen så vi firade henne med släkt och vänner någon vecka senare.


Nästa kalas var ett 1-årskalas. Min kusins minsta har redan blivit ett.


Det sista firandet var inte för en person utan för två. Detta kortet gav jag till Martin på vår första bröllopsdag i helgen.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: