onsdag, februari 09, 2011

C-uppsatsen och bodypump

Dagen började med en extra energikick. I fredags lämnade jag in den slutgiltiga versionen av min examensuppsats och idag kom resultatet. VG. Det trodde jag aldrig när jag satt där i januari när jag var osäker på om min handledare ens skulle låta mig gå upp med den. Och jag trodde det definitivt inte i december när alla andra började bli klara med sina uppsatser och min knappt var påbörjad. Till D-uppsatsen i vår är det självdiciplin som gäller! (Påminn mig när det börjar närma sig) Är det någon som har något bra förslag på ämne (inom samhällskunskap) så är jag öppen för det mesta.

Efter denna energikick var det dags att göra av med lite energi. Jag skaffade träningskort på Sportlife i början av förra veckan och har tränat lite olika grejer, både gruppass och på gymmet. Idag var det dags för bodypump. Jag har aldrig vågat prova det innan eftersom jag känt mig så lost när jag inte vet vad man ska göra. Dessutom ser det mer macho ut än jag känner mig att stå där med en skivstång. Men idag var det dags. Haha... Fick börja passet med att springa runt och fråga alla vilken utrustning man skulle plocka fram. Men när det väl började var det så fruktansvärt roligt. Jag förstår inte varför alla tjatar om zumba när det finns bodypump. På bodypump känner man ju att man tränar plus att man känner sig rätt cool med den där fruktade skivstången på axlarna. Det här blir det fler gånger av!

1 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis till resultatet av uppsatsen. Det var du värd.

Kram!

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: