torsdag, augusti 09, 2012

Babykorg

Igår eftermiddag fick kom mamma och pappa hit och hälsade på. Det hinner ju gå en tid mellan gångerna nu under semestrar när man är på olika håll. Mysigt att hinna ses en stund mitt i veckan sådär!

De hade med sig en babykorg som användes när jag och mina syskon var små. Ska stryka klädseln och fixa lite fina sängkläder men sen kommer det nog upp någon bild. Den blev jättefin inne i sovrummet och är lite samma känsla som skötbordet.

Mamma ville känna om bebis rörde sig något igår. Men den hade varit rätt stilla hela dygnet så det var inte så mycket att känna på. Jag vet inte om bebis hörde eller nåt för sen dess har det varit full aktivitet i magen. Kunde knappt somna igår kväll för det levde om så. I natt vaknade jag och bebis sparkade fortfarande och hade sig och hen håller visst igång fortfarande. Konstigt att det alltid är så stilla när folk vill känna.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: