söndag, juni 28, 2009

Jordgubbar och kvällsdopp!

Har inte varit läge att uppdatera här senaste två dagarna. Jag har ju haft finbesök. Som jag skrev tidigare kom syster hit i fredags förmiddag. Vi badade och hade det trevligt. Till kvällen kom även Martin över. Vi ses ju inte så ofta för tillfället eftersom han har rätt mycket på jobbet så det var ett efterlängtat besök.


Jag och Carro hade köpt jordgubbar och godis. Så på kvällen smällde vi i oss 2 liter jordgubbar (från Axlarp så klart!) och lite godis. Checka in mina snygga löständer. Älskade sånt godis när jag var liten bara för att de var så roliga att sätta in i munnen :P

Vid 9-tiden nån gång bestämde vi oss för att ta ett kvällsdopp. Det var verkligen inte varmt så det är inte bara att vi är badkrukor som gör att vi ser så förskräckta ut. Det blåste ju rätt bra i fredags så det var lite kyligt men mysigt ändå...

1 kommentarer:

Mamma sa...

Jag som trodde att systers pojkvän varit där också? ;) Glömde du honom?

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: