söndag, juni 28, 2009

Solat och badat vid Storsjön

Idag har varit en helt vansinnigt skön dag. Eftersom det var finaste dagen på hela helgen och eftersom jag borjar jobba imorgon så passade jag på att vara ute idag. Jag drog på mig bikini och strandklänning, pumpade upp cykeln och drog ner till Storsjön. 5 minuters cykelsavstånd är för övrigt ett lagom avstånd. Tillräckligt långt för att man ska vara "badvarm" när man kommer fram men inte så långt bort att det känns jobbigt att cykla dit. Väl där har jag simmat, solat och lyssnat på min ljudbok, Å andra sidan. Har för övrigt bara 2 cd-skivor kvar på den nu sen får jag leta reda på något nytt. Jag är rätt mätt på Marian Keyes nu så det blir nog något helt annat sen.


Efter några timmar så började jag blir hungrig och eftersom sjön ligger på sådär perfekt avstånd var det bara att slänga sig upp på cykeln och åka hem igen. Jag kan ju alltid åka tillbaka efter lunch om jag blir sugen. Nu är jag hemma, avsvalkad och lite brunare än tidigare idag och sitter och väntar på att maten ska bli klar.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har det bra du :D Jordgubbar, bad, sol och nära till allt ;D

Må gott min dotter

/Sven

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: