måndag, september 13, 2010

En fantastisk pryl

En skön helg har passerat med lite plugg men mest en massa ledig tid. Igår kom systeryster hit med sin pojk och vi åt mat, spelade wii och hade allmänt trevligt. Jag fick en försenad födelsedagspresent med. I presenten låg bland annat en helt fantastisk sak som jag inte ens visste existerade. Jag är i extas över denna fantastiska idé som någon människa ha kläckt. Det jag pratar om är ett pocketboks-fodral. Tänk vad underbart för såna som jag som vill ha med sig sin bok överallt. Hej då nötta hörn och sönderrivna omslag!

Perfekt för all höstläsning och all tågpendling!

1 kommentarer:

Carro sa...

Så bra att du tyckte om den! :D Tänkte på dig när jag såg den! :D

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: