måndag, juli 18, 2011

Rolig vecka på G

Har haft en jobbhelg så det har inte hänt så jättemycket. Men Martins föräldrar kom ner i slutet av förra veckan så i lördags, innan jobbet, åkte vi ut och träffade de och passade på att fira Martins systerbror på födelsedagen. Vid paketöppningen blev det tydligt vad han önskat sig. Presenterna bestod av lego och diverse radiostyrda bilar. Även vi hade köpt en radiostyrd bil som både han och Martin körde med under dagen.

Efter kalaset åkte jag tillbaka till Forserum och spenderade resten av helgen (ok, jag var ledig under natten men ändå) på Konsum. Det är rätt segt med de där helgpassen men ikväll är sista passet innan jag är ledig igen. Är ledig resten av veckan och försöker hinna med så mycket roligt som möjligt. Börjar med tjejkväll med Martins systerdotter imorgon. Efter det blir det förhoppningsvis några dagar vid havet innan jag och Martin beger oss till sommarens bröllop. Veckan avslutas med en dag på Liseberg om vädret tillåter.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Äsch du har ju redan ditt på de torra :)

Mamma sa...

Madde, du som är en klok lärare, kan du inte förklara för mig vad systerbror är för något?

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: