tisdag, januari 19, 2010

1 månad kvar!

Iiihh... Det börjar närma sig nu. Imorgon är det exakt en månad tills jag och min fina blir ett!


Tänk att få fira ett sånt löfte tillsammans med alla sina nära och kära...




Har tittat på lite bilder i datorn och tänkt på allt roligt vi gjort tillsammans de sista 19 månaderna. Tänk att få leva ett helt liv ihop med Martin!

Saker börjar reda ut sig på olika håll. Uppgifter börjar bockas av på listor. Efter uppsatsen är inlämnad ska vi ta tag i det sista vad gäller pyssel. I helgen ska vi träffa pastor, klänningen ska lämnas in, blommor ska bestämmas... Snart!

4 kommentarer:

Caroline sa...

Snart dags!! :D hihi

Du måste lägg upp bild på bilen med, vill se!!!! =)

Philippa sa...

Kan inte låta bli att le när jag läser ditt inlägg! Åh såå kul :D

Mamma sa...

Madde, jag har också tänkt samma tanke idag; 1 MÅNAD kvar. Jag har tänkt den med någon slags skräckblandad förtjusning ;) men jag är glad för er skull. Jag hoppas den stora dagen kommer att bli riktigt, riktigt bra.
KRAM!

mia sa...

Längtar jag med! Hoppas jag kan se någorlunda ut till ditt bröllop.. :) har gett din mamma lite tips.. hopppas du oxå kommer att tycka om dom.

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: