torsdag, januari 14, 2010

Pluggdag

Har spenderat morgonen med min kära uppsats. Satt kvar i köket med tända ljus, när Martin åkte till jobbet, och bearbetade mina artiklar lite grann. Men det går långsamt. Dessutom har jag nu hittat en väldigt bra bok som jag skulle kunna stödja mig på lite men det är ju så jobbigt att åka in till stan för att låna den. Då försvinner ju närmare 3 timmar. Får se om jag lyckas övertala pojken att låna den åt mig på vägen hem från jobbet.

Uppsatsen i sig är egentligen rätt rolig. Det är bara att jag ine riktigt har tid just nu. Det är så mycket som ska fixas åt höger och vänster så jag kan inte riktigt fokusera på någonting. Suck! Men på onsdag är den här uppgiften klar och jag har 4 dagar som kan användas till vad som. Ska försöka klara av så många frågeställningar som möjligt under den tiden så att jag kan fokusera på nya kursen veckan efter. Nu fortsätter pluggandet ett tag till...

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: