lördag, juli 07, 2012

Semester

Är nu hemkommen från en två veckor lång semester. Eller riktigt hemma är vi ju inte ännu men eftersom vi spenderat semestern på bilsemester i Europa känns det ju som hemma även om vi inte hunnit längre upp än till föräldrarna i Gislaved. Tänkte lägga upp lite mer från semestern sen när vi kommer hem till den riktiga datorn så jag kan få upp bilder och så med.

Har inte nämnt det här men ni som läser bloggen gissar jag redan vet att jag är gravid. I oktober är det planerat att vi ska få en liten bebis. Nu under semestern har det verkligen börjat kännas mycket inne i magen. Massa bökande och sparkande, framförallt när det börjar närma sig läggdags!

Dessutom har jag nu fått försona mig med att det inte längre spelar någon roll vilka kläder jag har på mig, jag är tjock oavsett. Men det är kul att det händer lite så det känns som tiden går framåt i alla fall. Det är fortfarande långt kvar till oktober och nu när semesterresan är över längtar jag mest till att sommaren ska ta slut. Vill ha höst nu!

Vi har börjat införskaffa lite småsaker. Var i ullared igår och fick med oss lite plock och lite babykläder. Och innan semestern gick jag och mamma igenom en kartong med massa hemstickade babykläder från när vi var små och letade fram vår gamla korg. Vi har faktiskt till och med lagt in en beställning på en barnvagn nu. Mysigt!

1 kommentarer:

Philippa sa...

Åh så härligt med en roadtrip! Och åh så härligt med en liten! Jag är så glad för er skull! Ni kommer bli en alldeles underbart söt och fin liten familj :) Lycka till med allt! Kraaamar i massor

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: