lördag, juni 26, 2010

Tjejmilen

Fick ett sms av en god vän idag. Två frågor...
  1. Hur mycket springer du numer?

  2. Vill du springa tjejmilen med mig?

Springer... Tjaa.. När jag håller på att missa tåget in till stan brukar det ju bli en liten rusch. Ibland kan det till och med bli hela vägen från juneporten till högskolan. Om jag vill springa tjejmilen? Jag har väldigt svårt att säga nej till en utmaning, så är det bara! För 2 år sedan hade jag bestämt mig för att springa tjejmilen men eftersom jag slutade träna helt i maj så kändes det inte riktigt som läge i september. Men i år bli det revansh. Tanken är att jag ska träna 3 ggr/vecka. Tänkte jag ska uppdatera i bloggen hur det går.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: