måndag, juni 28, 2010

Veckans träningsschema

Denna veckan ska jag börja joggingträna inför tjejmilen denna veckan. Eftersom jag inte har tränat regelbundet på över ett år tänkte jag börja väldigt lätt för att inte tappa lusten av att misslyckas. Tanken är i alla fall att jag ska springa 3 gånger i veckan (undviker i största mån de dagar jag jobbar) och att jag ska trappa upp joggingintrevallerna och korta ner gångintervallerna. Så småningom ska jag gå över till att köra åtminstone ett pass i veckan där jag joggar hela tiden.

Veckans träningsschema:
  • Tisdag: 2 min gång, 3 min jogging - Upprepa 4
    gånger
  • Onsdag: 2 min gång, 3 min jogging - Upprepa 5
    gånger
  • Fredag: 2 min gång, 4 min jogging - Upprepa 4
    gånger

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: