tisdag, juni 29, 2010

Träningspass 1

Första tränigspasset avklarat. Jösses vad tunga benen var. Det var länge sen sist. Jag är i alla fall nöjd med mitt beslut att börja lätt. Nu klarade jag av vad jag bestämt mig för och tappade inte tempot. Dock insåg jag när jag kom tillbaka att jag hade memorerat träningsschemat fel. Missade det sista löppasset och körde bara 3 repetitioner. Men det är ju bara första passet så det borde inte vara så farligt. Imorgon blir det samma intervaller men ska öka på en repetition (nu blir det ju en ökning med två i stället).

3 kommentarer:

Mamma sa...

Det är för varmt att springa nu. Se bara så svettig du blir.

Madeleine sa...

Det var ju därför jag pallrade mig upp så pass tidigt =)

Pappa sa...

Snygg din blogg är :)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: