torsdag, februari 04, 2010

Helg i Gislaved

Det var upp tidigt imorse för att ta tåget till Nässjö. Nu sitter jag hemma och inser att jag måste packa snart... och tvätta håret. Om två timmar går tåget mot jönköping för att sen ta mig vidare ner till Gislaved för konsultation hos frisören inför the big day. Jag åkr härifrån 14.30 och är framme i Gislaved typ 17.15.

Imorgon ska jag till floristen för att komma överens med henne om vad som gäller.

Lördag är det inte så mycket planerat mer än att Caroline ville att jag skulle hänga på till nån konsert i Smålandstenar på kvällen.

Söndag ska vi möta upp med Jonas för att titta lite ytterligare på hur vi ska göra med fotografering. Sen är det bara att bege sig hemåt igen för på måndag morgon ska jag till Rosenholmsskolan för att påbörja min sista praktik i utbildningen.

2 kommentarer:

mia sa...

vad kul nu när det börjar dra ihop sig! hoppas bebisen kan komma snart, så jag kan komma på bröllopet!

madde sa...

Hahah!
Bloggen är rätt så ny, bara några veckor gammal. Fotografi började jag med för snart två år sen. Men kunde ingenting då!

Jo allt är bra :D självdå :3 ?

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: