onsdag, februari 03, 2010

VFU och bröllopsmake

Sitter hemma i lägenheten och njuter av att det är 2 timmar kvar till seminariet. Hoppades första föreläsningen idag för att komma i kontakt med mina handledare för kommande VFU. Vi ska ju ut på måndag men eftersom vi varit schemalagda till 16.30 på dagarna har jag aldrig hunnit hem i tid för att träffa de. Men nu har jag pratat om de så det ska nog blir bra.

Jag var på makeup-kurs på MakeUpStore i måndags för lite tips inför bröllopsmaken. Det var riktigt roligt och det blev fint. Har köpt en del nya, och alltför dyra, grejer. Men de kommer ju räcka i nåt år i alla fall. Lite kul att om man handlar för över 600 kronor så får man ett års medlemsskap som innebär 5% rabatt kommande året. Problemet är ju bara att om man köper smink för över 600 så räcker det så gott som ett år :)

1 kommentarer:

Mamma sa...

Jag undrade vad du menade med bröllopsmake. Jag tänkte att han ska väl vara din make även efter bröllopet? ;)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: