torsdag, oktober 14, 2010

Here comes the duck

Denna veckan har haft ganska få schemalagda pass i skolan vilket gett utrymme att disponera tiden lite mer fritt. I måndags ringde rektorn från skolan här i forserum och det var tydligen lite kris på lärarfronten. En av högstadielärarna skulle vabba. Normalt sett brukar lärarna få täcka upp för varandra på högstadiet men den här gången gick det alltså inte så de ringde och frågade om jag kunde vicka. Så tisdagen och onsdagen spenderades som svensk- och engelskalärare. Kul att komma ut i verkligheten om så bara för ett par dagar. Fick ju dessutom ha samma elever som jag hade VFU hos i våras. Alltid kul att se hur de utvecklas!
Idag var det min sista tur till tandläkaren för den här omgången. Lagade 3 tänder, varav två tänder satt där fram. Det var en lustig upplevelse att bedövas framtill i överkäken måste jag säga. Läppen kändes stor som en ballong och dessutom domnade nedre delen av näsan bort. Av någon anledning fick dessa två faktorer mig att känna mig som en anka. Jag har aldrig frågat en anka hur det känns att vara anka så jag vet naturligtvis inte om min känsla var befogad.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: