torsdag, oktober 21, 2010

Salsa!!

Det är så galet roligt att dansa salsa!

Jag har alltid tänkt att det inte är min grej med tanke på mina höfters totala omedvetenhet om resten av in kropp. Men varje onsdag har vi så roligt, jag och Martin. Drygt halva kursen har nu gått och man märker verkligen att det går framåt. Vi ser säkert fortfarande rätt stela ut men vi har börjat få koll på grundsteg och ett antal turer sitter tillräckligt bra för att kunna använda fritt. Vi har till och med börjat få in ett bra pararbete där Martin för och jag följer.

Jag börjar bli riktigt sugen på att gå ut och dansa på riktigt nån gång nu. Vi har tillräckligt mycket med oss för att kunna köra tror jag (även om vi förmodligen kommer bli helt bortkollrade av hastigheten när den inte är neddragen av en danslärare). Nu måste jag bara luska reda på nån salsakväll nånstans i Jönköping. Någon som vill följa med?

1 kommentarer:

mia sa...

Hej! Vad kul med salsa! Haralltid velat testa det.. Vart går ni?

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: