fredag, oktober 29, 2010

Plugga på biblioteket

Sitter på högskolan och läser in mig på lite litteratur till uppsatsen. Här faktiskt hittat en del som verkar hålla. Vi var och kikade på lite gamla uppsatser innan med för att få lite inblick i vad de olika delarna förväntas innehålla. Målet just nu är att i alla fall vara klar med forskningsläget nästa vecka så jag har en tydligare linje att följa under själva undersökningen.

I eftermiddag ska jag prata med någon på Nässjö lärcenter med förresten, så igång är jag i alla fall!
Published with Blogger-droid v1.6.4

2 kommentarer:

Mamma sa...

Antingen är du bekymrad för att du fryser på biblioteket eller också för att ditt arbete är svårt. ;)

Madeleine sa...

... Eller för att jag svettas på biblioteket men tåget går om 20 minuter så det inte är lönt att ta av sig ytterkläderna :)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: