torsdag, juli 22, 2010

Födelsedagskort

Nu när Caroline har fått födelsedagskortet jag gjorde till henne kan jag ju lägga upp det här med. Jag har tyvärr bara ett kort på framsidan och jag gjorde en del ändringar efter att kortet tagits. Grattis-texten byttes ut mot en mer diskret brun stämplad text och sen satte jag på två till fjärilar.
Jag har använt ett papper från Kate Knight Blossoms serie. Den lilla "etiketten" är dubbelvikt och är fäst på insidan av kortet där det finns utrymme för att skriva en hälsning. För att dekorera den vita delen av pappret gjorde jag också en stämpel med clearstamp och en liten swirl med en rosa pearlmaker.


1 kommentarer:

HelloNicki sa...

Hello sötnos!

Kram från USA

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: