tisdag, juli 20, 2010

Veckans träningsschema

Jag är nu inne på vecka 4. Efter att ha kört 9-minuts-intervall förra veckan insåg jag att det var ganska skönt att få springa lite längre så det inte blir så hattigt. Jag tror också att jag fått upp grundkonditionen till att klara att springa lite längre i sträck. Därför har jag valt att göra om schemat lite denna vecka och ta bort en gångpaus. Sammanlagda jogging-tiden blir samma som tänkt men med färre pauser för att promenera.

Veckans träningsschema:
  • Måndag: 2 min gång, 9 min jogging - Upprepa 2 gånger
  • Onsdag: 2 min gång, 11 min jogging - Upprepa 2 gånger
  • Söndag: 2 min gång, 9 min jogging - Upprepa 4 gånger

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: