söndag, juli 18, 2010

Lördagens träningspass

Sista träningspasset för veckan var så otroligt skönt. Vilken kontrast till träningen tidigare i veckan. Jag var lite orolig för om jag verkligen skulle orka springa 9 minuter i sträck även om den totalt tiden var något kortare men jag sprang fortare med mer klipp i steget och var ändå mindre trött än när jag bara sprungit 5-minuters-intervall. Eftersom jag bara skulle springa två intervall sprang jag 9 minuter åt ena hållet och sen 9 minuter åt andra hållet. Och jag kom tillbaka till startpunkten vilket innebar att jag inte sackade något i tid. Tanken är att göra om kommande veckors träningspass och ta bort 1 av gångpauserna. Så istället för att köra 4x6 minuter så kör jag 2x12 minuter. Får se hur detta går, blir spännande!

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: