torsdag, juli 15, 2010

Torsdagens träningspass

Snabbuppdatering om dagens träning. Var lika seg som sist och är nog som sagt i en svacka. Hade ju dessutom bara 1 minuts vila mellan joggingintervallerna. Bara någon minut in i andra joggingintervallet stannade jag till en stund för att jag fick för mycket håll. Det kändes inte värt att bara springa på när jag hade nästan 15 min jogging kvar. Efter 10-20 sekunder där jag hämtade andan kunde jag fortsätta igen även om det fortfarande gick trögt. Jag hade dessutom planerat rundan lite för kort idag för när jag var framme vi lägenheten igen så var det fortfarande 40 sek kvar på sist intervallet. Var dock så slut i benen och hade sprungit de sista minutrarna på vilja så jag orkade inte springa ett varv runt huset. Sista intervallet blev alltså bara drygt 4 minuter. Blir spännande att se hur jag ska klara 9-minutersintervall på lördag. Om jag känner att jag tagit mig upp ur svackan så kör jag 3 intervall, annars följer jag schemat.

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: