torsdag, juli 08, 2010

Träningspass 5

Idag var en sån där jobbig dag där motivationen att snöra på sig löparskorna helt saknades. Dagen försvann förbi och när klockan började närma sig 10 på kvällen lyckades jag äntligen tvinga mig ut. Efter att ha smällt i sig en halv liter jordgubbar och förmodligen lika mycket grädde och glass kände jag mig lite tung men joggingen kändes inte så tung. Jag har kommit in i en fas nu där det är kul och jag känner mig rätt stark. Det är kul när man får en kick av att springa och när man faktiskt kan känna av den medan man springer och inte bara vänta på att bli klar. Just nu känns det inte alls främmande att fortsätta träna efter Tjejmilen för att kunna få en bättre tid nästa år =)

0 kommentarer:

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: