torsdag, januari 08, 2009

Högteknologiskt samhälle

Sprang ner och köpte en chokladkaka på affären. När jag åter stationerade mig framför datorn och skulle mig till att öppna denna njutning tittar jag, som vanligt, längst ner vid öppningen instruktionen för hur man öppnar...

Instruktionen??? För att ta bort papperet på en chockladkaka. Det är egentligen hysteriskt roligt. Jag menar hur gör man fel? Jag satt och småfnissade lite för mig själv åt detta tills det slog mig - Jag är ju själv en av de som uppenbarligen inte anser mig kapabel att lista ut hur omslaget ska rivas av.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Åt en chokladkaka ida och jag läste minsan inte instruktionen för hur man öppnar, är la liiite inteligentare ändå ;)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: