måndag, januari 19, 2009

"inte"

Idag hade vi kursstart. Det betyder att matten är avklarad och att jag nu ska ägna två år åt samhällskunskap... Lite vemodigt! Man är nog rätt nördig om man tycker det känns vemodigt att inte få plugga matte :P Men vad ska jag nu göra på fredags-kvällarna? ;)

Har i alla fall konstaterat att efter att ha läst samhällskunskap kommer jag veta massa mer saker men jag kommer inte ha lärt mig nånting!! (för jag är inte bitter)

I övrigt har jag ägnat dagen åt att inte laga mat, inte plugga och i allmänhet "inte" :)

2 kommentarer:

Martin Lindfors sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin Lindfors sa...

Lite nördigt kanske, :p men du får se det så här: Du har två års "paus" från matten sen ska du räkna matte resten av karriären. :)

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: