torsdag, januari 29, 2009

Förlovad!!

Insåg när jag skulle börja skriva det här inlägget att det blir tredje gången på en månad som jag berör ämnet bröllop :) Det är inte lätt att börja bli stor.

Fast just nu känns det rätt lätt ändå. Det är väl rätt officiellt nu att jag förlovade mig förra onsdagen med fina Martin. Det känns som det är precis som det ska. Vi vet att vi vill leva våra liv ihop och det här är ett steg på vägen. Har i dagarna informerat familjen och det känns nog som de står bakom oss så det känns bra. Så just nu är allt kul, läskigt, spännande :P

Det kommer nog bli lite speciellt att vara gäst på de bröllopen som går av stapeln i vår. Svårt att inte associera och tänka vidare när man vet att snart är det vår tur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen!!!

Sven sa...

Det är SJÄLVKLART att du och Martin har din familjs stöd till 100%. Kram min stora dotter :)

Anonym sa...

GRATTIS gumman min!
Jag gläds med dej min älskade dotter. Jag hoppas ni ska få ett långt härligt liv tillsammans, du och din fästman. KRAMAR till er båda.

Anonym sa...

Grattis igen Madde!

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: