lördag, januari 10, 2009

Verklighetsflykt

Mitt kylskåp är en läskig plats. Det finns produkter där som gick ut i augusti. Det finns 4 stycken läskflaskor med bara en skvätt kvar i botten som har legat flera månader. Det finns rester av en cheesecake som jag bakade i början på december. Det finns burkar med oigenkännligt innehåll.

Men rationell som jag är låter jag det ligga ett tag till. Det känns ändå säkrare på nåt sätt att låta de ligga kvar i sina slutna förpackningar än att börja öppna de och utsättas för dofter och syner som skulle kunna ge mig matfobi för all framtid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, precis som mitt kylskåp nu efter jul. fast duktig som man e tog jag faktiskt tag i det imorse. lessnade när jag skulle ta ut frukost.

Madeleine sa...

Haha... Men ditt kylskåp luktar faktiskt värre än mitt Martin :P

Anonym sa...

Haha, fräscht! :P

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: