torsdag, januari 08, 2009

Kanske vuxen nu... snart

Jag hade sådär svårt att somna igår kväll igen. Var lite för pigg och då sätter tankarna alltid in. Det finns ju så mycket spännande att tänka på som jag glömmer att tänka på under dagarna.

I alla fall. Jag har under december fått två inbjudningar till bröllop vilket är rätt mycket procentuellt sätt gentemot hur många bröllop jag varit på tidigare i mitt liv. Och det är inte typ mammas kusins pappas styvbrors barnbarn som gifter sig. Det är en barndomskompis, och nästan syster, och en kompis från gymnasiet. De är typ lika gamla som mig. Det är de som i princip alltid har gjort samma saker samtidigt som mig i sina liv.

Det läskiga är att i min värld måste man var vuxen för att kunna gifta sig. Men om de nu är ungefär som jag, betyder det att jag också är vuxen då?

3 kommentarer:

Knubbe sa...

det är väl knappast något kriterie att man måste gifta sig den dan man inser att man är vuxen, eller? =)

Madeleine sa...

Nej det är sant. Men är det ett kriterie att man är vuxen den dagen man gifter sig?

Knubbe sa...

Haha, ja, det är nog en nödvändighet..

Etiketter

Läser just nu:

Lyssnar på just nu:

Lyssnar på just nu:
INGET!! Någon som har något förslag?

Besökare


Besökare idag:
Besökare totalt: